batningspulver som är rosa..

ja köpte en veckas cambridge kur av en klasskompis här hon lessna o då kom ja på att ja kunde ju testa å köp de av henne :)..
men faaan va äckligt.. uuh urs blä.
de enda ja kan tänka på är en fin fin middag på spicy cow.. mmm eller hemlagad lax o pasta me sån hiimlagod sås...


aja.. nä men ja tänkte bara testa en vecka, de e så himla tråkit o laga mat här + at vi har en stekpanna på 5 pers
så skadar de ju inte heller o gå ner nåra kilon.. :) men ja längtar redan till frukost buffen på båten.. mmm den e inte dum.

idag skiner faktist solen här i kimito, inte illa eftersom de typ alltid brukar vara 10 grader kallare här än hemma i sverige. men idag blev de en fin fin jogging runda :)

Drömde inatt att ja glömt o ta me hundmat+ alla sprutor + insulinet o pancreatin pulvret till alex när vi åkte till finland. fan vilken panik ja fick.. urs tur att debara va en dröm.

På tisdag skall de ske, då skall alex göra sitt rabies prov o om han blir godkänd då så får han följa med mej hit sen :) så guud nu får ni hålla tummarna för jag MÅSTE verkligen ha honom här, så sjukt tomt utan honom..

snart kommer min nya dator åxå när ja kommer hem, de blir super bra, en röd jättefin med stor skärm.

AAAh hemlängtan... nuuuu

Men de finns nog aldrg ett tillfälle där man uppskattar sina nära o kära så mycke som när man är borta, FAN va ja har de bra som har så fina vänner som bryr sig om mej o tänker på mej när ja är här.. o som är så otroliga.

Ja har kommit fram till att typ 98% av sverigs befolkning är helt intängda av sej själv..  de är bara JAG JAG JAG.. fan va de är TRÅÅKIT., hur svårt kan de vara att bry sig om någon annan o fråga hur den personen mår? utan att ha som mål att den ska fråga tillbaka så att man skall få prata om sej själv..
jag klarar inte av sånna människor, som man lyssnar på o frågar massa frågor så dom får prata av sej, sen när jag ska prata då kommer dom me ett inlägg..- a me jaag... eller aa så vare för mej med blablabla..o så har dom tagit över hela samtalet.. då får man inte plats!!! man kvävs då..  urs

Näst gång ja pratar med en sån person ska ja fan säga - men du...skaffa en blogg där kn du skriva HUR MYCKE som helst om dej själv, o behöver inte fråga nånting eller lyssna på någon annan än dej själv...

Nä jag är verkligen lyckligt lottad som har så fina vänner som jag har!
Men de är fan sällsynt med sånna.. synd de...


aja nu ska jag plugga vidare o kämpa på me mitt 3 liter vatten om dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0