vill heeem...nuuuuuuu

nu är hemlängtan sjukt stor kan ja lova, fick prata med min älskade knölval- hada idag på msn.. åå de är så att de värker i hjärtat, så himla tomt utan henne skulle verkligen inte klara mej utan att ha henne omkring mej, behöver hennes energi, behövr se hennes leende och behöver ha en helt vanlig hada kväll...en sån där som bara försvinner iväg av sej själv så tror man d har gått 5 minuter men d gått en hel natt..    ååh shit va tomt de är här nu..

alex hada adam.. behöver ej nu.. mina3 finaste i hela världen :) ( o Moa förståss)  :)

     Åh vi e så snygga vi två asså  :)


Min lilla lubbe, så underbar, imorron är de rabiesprovs dax så HÅLL tummarna på att d går bra





De här kortet tycker ja om.. ni e fan så jävla snygga här!! :)




Happ dax att sov nu snart så att ännu en dag närmare hemma ja kommer!! -SNÄÄÄLLT

Fik reda på idag att vi ska ha 5 tentor på 2 veckor - de kommer bli tufft de kan ja lova... ser inte direk fram emot de, om massa konstiga små saker.   zoonoser, parasitologi, aseptik, microbiologo och hälsovård.   men de blir nog kul ändå :) positiva tjejen      tjoohooo!!!

Jag har faktist vart duktig idag o börjat plugga på de hem uppgifter vi kommer att få till nästa vecka när vi e hemma, så att ja kanske slipper dm lite iaf när ja kommer hem.. räcker me att ha 5 tentor att plugga på. känns de som o så ja hinner vara med mina nära o kära så myckesom möjligt :)

ÅÅÅh imorron ska Adam åka o titta på en..eller kanske tom 2 lägenher vi kanske ska flytta in i i Bollnäs för en sväng,.  ska bli så sönt  o bli sambosar igen.  
Spännande da imorron både lägenheter o rabies blodprov å massa i skolan  !!!

Kommentarer
Postat av: Kitte

Hurra! Vad kul att du satsar på lite egoism... :D Ska bli spännande att läsa. Jag är sjukt imponerad av ditt plugg. Jag är väldigt lat i jämförelse.

2008-10-14 @ 17:37:04
URL: http://thisisversailles.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0