ett nytt år

nu var de sjukt längesen jag skrev, har vart så himla mycke som har hänt nu.
Jag och Adam har flyttat till Bollnäs en stund sen i slutet av oktober och vi trivs jätt bra men snart ska vi flytta igen, till Järvsö ekker till Boda för att vara mer exakt, till ett litet hus i trä där hela familjen kommer att trivas.

På praktiken trivs jag så himla bra, trode inte att man kunde få ett sånt bra ställe efter förra stället som var nästan en katastrof. Så de känns verkligen bra!!

Julen var mysig, men nu är den slut... jätte tråkigt tycker jag. Jag älskar julen, julen är bland de finaste som finns... Man får vara tillsammans och allt är så mysigt.

Nu börjar filmen, jag måste sluta...skriver mer snart, tänkt bara lämna ett livs tecken om att jag är kvar även om ja inte skriver så ofta.

Kommentarer
Postat av: Gull

Tack för livstecknet! Kul med röd stuga. Den förra var ju så fin. :) Kram!

2009-01-08 @ 12:11:00
URL: http://thisisversailles.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0