mellan ett och noll..

har laddat ner bo kaspers orkester, såhimla bra musik...mmm bara ryser..
Idag var en sån konstig dag.
Jag har vart på veterinär stationen som vanligt hela dagen, men idag kom min chef fram och frågade om han fick anställa mig?! Alltså att jag gör min praktik som vanligt men får LÖN :) hur sjukt bra som helst... var bara tvungen att kolla med skolan så de var okej..och dom blev jätte glada för min skulle!! Jättekul. Men vi ska bara ha praktik nu i ett streck fram till Mars. Sen är det lite hemstudier och Teori mm.
Men jättekul då får jag ju iaf län fram tills dess, JIPPIII..   Vi flyttar till Järvsö i mitten av februari men då får jag pendla en stund då. Så får jag göra min praktik i Järvsö lite senare..

Var och tränade agility idag i Hertsjö med Sofia och Ninja, jätte roligt, Alex var alldeles hes när han kom hem... helt slut stackarn, han tycker de är så himla roligt... han blir som en valp. 11 år, blind på ett öga med diabetes haha eller hur? Kan man aldrig tro.. Min kämpe! Världens underbaraste!!

Glad i hågen gick jag hem från bilen när vi lämnat Sofia och Ninja...  o vad händer inte då?

JO. en SKITARG gammal nucka flyger på mej och börjar tok skälla ut mig om att jag står på parkerings platsen bredvid hennes gubbe och att jag står snett med min bil och att ja minsann ska följa linjerna..? vilka linjer sa ja d e ju SNÖ ute. och hennes jävla gubbe parkerade så nära mej sist så ja kunde inte gå in genom förar dörrn utan fick gå genom passagerar sidan för att komma in... ÅÅÅ vilken fitta ja blrv så irreterad, snacka om o förstöra hela dagen.
Om hon nu tyckte att d va ett så stort problem för henne kan hon väl be mej snällt att ställa min bil lite mer till höger iställe för att hoppa på mej o bara skrika. ? Fattar inte, d e helt sjukt.. å breve mej står d ju en annan bil så ja kan ju inte flytta mej längre åt sidan.
Nä URS jag är verkligen ingen lägenhets människa känner jag...huuua. ja vill kunna gå från bilen utan att bli påhoppas av gamla fula tjocka tanter haha URS. skaffa ett liv för faaaan.
så hejdå med min härliga dag..

När ja ändå håller på klaga kan ja passa på o säga att ja e såå fruktansvärt less på att höra av mej till människor som aldrig kan höra av sej tillbaka. jag är så trött på att d alltid är jag som ska ta tag i om man ska ses eller inte.. så nu är d slut med de.
Verkliga vänner ger och tar .. inte bara tar och tar.. hur upptagna man ändå är med sitt eget liv.
Man måste kunna få energi om jag ger energi, annars laddar man ur! 
Tänkte inte på någon speciell, utan bara generellt, kanske blir så när man blir vuxen, man börjar fundera på vad som egentligen är värt här i livet. 

på lördag ska vi åka go cart jag adam och våra föräldrar, de ska bli super mysigt med middag o grejjer.
Var och red med adams mamma i tisdags, är så himla mysigt o rida när de är snö och de bara knarrar under hovarna..mmmm :).

HA DE BRA ALLA

Lycka till med magen nu den sista tiden Hanna, tänker på dig! 


 

Kommentarer
Postat av: Gull

Grattis! Lön på praktiken, helt sjukt lyxigt! Och grattis till ert tvåårsjubileum också.

2009-01-08 @ 22:09:08
URL: http://thisisversailles.wordpress.com
Postat av: Fnyz/Hanna

ååå äntligen har du börjat uppdatera igen :-D



massa kramar!

2009-01-09 @ 15:48:01
URL: http://fnyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0