de hemska har hänt...

De värsta som ja kunde vara med om har nu hänt, Alex har somnat in.. han finns inte längre här nere på jorden vid mina fötter.
Fast det känns som om han är här hela tiden, så jag har bestämt mej för att det är så.
Allt är så fruktansvärt hemskt och tomt, även fast de var väntat att de skulle hända nångång..men inte nu :(
Jag saknar honom så himla mycket, min älskling.

Den bästa hunden som nånsin gått på denna jord. ( och Moa med ).

Han kommer till mig i drömmarna och han ligger här bredvid mig, jag hör honom överallt så han måste vara hä någonstans.

tack till mina vänner som funnits där för mej under denna hemska period.

Jag åkte hem ifrån skolan för de blev för jobbigt att vara kvar där eftersom de var där de hemska hände.
Nu har jag varit hemma 1.5 vecka och måste åka tillbaka i 3 dagar även fast jag nog skulle göra vad som helst för att slippa.
Kommer hem på lördag igen.

Alla som läser detta, tänk på Alex en stund och minns vilken underbar vovve han är.


Kommentarer
Postat av: Gull

Åh, vilken fin bild! Jag blir alldeles tårögd. Jag är säker på att han finns hos dig hela tiden, bara i en annan form. Jag kan bara föreställa mig hur oerhört tomt det måste kännas att inte känna hans varma päls och höra hans tassar smattra mot golvet. Jag längtar tills vi ses. Då ska du få alla de kramar som jag bara kan skicka på avstånd just nu.



2010-02-16 @ 11:07:46
Postat av: fnyz

nej nej nej!!!!!! hade ingen aning gumman!! uach uach uach, kan inte för ett ögonblick förstå vad du har fått gå igenom nu! Han var/är ju ditt barn, kan itne ens föreställa mig att jag skulle förlora matidla elelr edit.



massor massor massor av kramar till dig! hoppas de har förståelse där på skolan så du får vara hemma en del nu!

2010-02-16 @ 14:38:48
URL: http://fnyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0