Äntligen lite ljus i tunneln..

Så änteligen så går de lite frammåt för denna tjejen. Jippi!
Jag har faktist lyckas få ... TAG PÅ ETT BOENDE !!.. tjoohoo :) Är verkligen super mega glad!
Min kära lärare Laila har fixat så att jag kan bo i hennes föräldrars stuga!
Verkligen jätte snällt av henne.

Så himla skönt att de är ordnat, en sak mindre att krångla med och att ligga sömnlös på nätterna och grubbla på.
Vår första hjälpen kurs som vi också måste ha, ringde jag faktist och fixade förut. Men nu har mina klasskompisar vart upp till rektorn och klagat så nu ska vi efter mycke om och men få en sån kurs här på skolan med. O vår lärare som var så säker på att vi inte skulle kunna få nån kurs här och vi måste fixa de själv istället..
Så himla dåligt av henne att inte ens kolla upp de ju.
Grrrr. störande..

Idag har vi haft lektion hela dagen, och jag har tjatat jätte mycke på att vi ska få gå igenom alla sjukfoder eftersom vi inte har gjort de ännu..
Så fick vi ÄNTLIGEn göra de idag....men då var allt på finska haha.. aja bra försök ialafall.
Vår lärare försökte översätta de viktigaste till oss men de blir ju ändå inte riktigt samma sak.

Men jag känner mig ialafall mycket gladare nu när jag har ordnat boendet och 1a hjälpen kursen. Nu är de bara resten kvar =)

Vi har tenta på onsdag i utveckling av en individ, massa om dräktighet/födsel/utveckling mm vad som kan gå fel och så..

Haha nu ligger Alex och skäller i sömnen. =) jätte sött.

Måste äta nåt nu, håller på att hungra ihjäl..


Kommentarer
Postat av: Gull

Skönt att höra! Hjääääälp vad sött med Alex som skäller i sömnen.

2010-01-29 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0